Internet problem!

Sisådär ja, nu har man vart utan ett ordentligt fungerande internet ett tag,
och 0 nya kommentarer har man fått...
Ingen som undrat vart man tagit vägen??
kul?? NOT!!
Det är 5 dagar och 22 timmar sedan mitt senaste inlägg and no one bryr sig.
HALLÅ???
Vad är det för poäng att fortsätta att blogga då när man ändå inte har några som läser??
Är mitt liv så ointressant?
Vad vill ni läsa då?
Jag har bett om tips och råd innan om vad ni kan tänkas vilja läsa... men ingen säger nått?
Hur ska man då kunna bli bättre??

Ja ja, vi hoppas på att det riktiga internetet (skriver nu från saschas mobila och det är seeeeeegt) kommer tillbaka imorgon och att min kära laptop får dammas av och lyftas fram och börja användas igen...

*puss*


Kommentarer
Postat av: Angelika

En annan har en ursäkt att man inte kommenterat för vi har varit på semester! =)

2009-07-26 @ 21:23:07
URL: http://melispelis.blogspot.com
Postat av: H´s fru F

Hej snuttan!



Satt å prata med min respektive igår om att ja inte sett dej här på ett tag å skulle lägga in en komentar idag å se om man fick nå svar, men de e mycke innan man ´kommer in hit.

Nu e ja ju här å skriver å frågar dej va som hänt som ja skulle frågat om ja inte hört eller sett dej.

Prata med gubben om att ja inte sett dej på ett tag nu å undra om de hade hänt nått allvarligt, typ du skaffa häst å han vart lite rädd å tängte de hänt nått allvarligt där eller nått så ja sa att ja skriver å hoppas på att man får ett pose... svar att de inte e allvarligt å att allt e bra med hela fam,



Puzz saknar er

2009-07-27 @ 12:17:21
Postat av: Elinor

har inte kommenterat men ahr vart inne massa gånger för att se om nåt nytt dykt upp! =)

2009-07-28 @ 18:12:29
Postat av: Zarah, Ella och Johan

Hejhej, vi har inte varit inne på ett tag, jag har varit i lileå på jobb, ella har varit hos mamma och johan har varit hemma själv och jobbat och spelat(?)

hehe, men jag ska updatera min egen och så ska jag bli bättre på att kommentera här också.



Vad blir det på din födelsedag?? Fest?

Kraaam från oss alla.

2009-07-29 @ 15:03:42
URL: http://zarza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0