2 veckors prövotid...

så nu har de gått.
de två veckornas prövotid.
Kvinnan är nöjd med Nova så nu är hon såld.
undrar verkligen om jag gjorde rätt men jag antar det.
hoppas verkligen att det blir bra med Nova och att hon slipper byta hem...
dock hade stallägaren gett Nova havre...hmm...som bäddat för magsår och stressad häst...
men jag pratade med den nya ägaren till Nova och jag hoppas att hon slutar att ge Nova havre.
sa ganska tydligt att det vart havre fritt foder till Nova, skickade till och med säcken med havrefritt foder som hon hade kvar.
jag hoppas att kvinnan lyssnade och att de slutar att ge Nova havre och återgår till hennes vanliga krafftfoder.
sen hoppas jag verkligen att hon börjar på med ordentligt med hö och lite mera foder nu när de står inne på nätterna igen...vilket i och för sig också är lite konstigt... men som sagt man kan ju inte få allt.
Hoppas bara att Nova trivs och att allt funkar även i framtiden....


bilden är tagen på Tingsrydstravbana för ca 5/6 år sedan.
när jag tog min tränar licens på henne.
Jag och Nova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0