mums mums mat!

idag fick jag ett ryck och bestämde att vi skulle äta korv med bröd.
absolut min favvo mat just nu!
så himla gott.
med allt på såklart =)



Nu har man vart i stallet och tatt in och matat djurena....
vi har ganska exakt 20 djur!!
kan ni tänka er!! 20 st!!

fast det är inte så farligt som det låter:
det är 10 tackor (tjejfår för er som inte vet...eller mammafår)
3 hästar
1 get
3 hundar
2 katter
och 2 barn....men de räknas nog inte till djuren
och en sambo...fast han räknas väl inte heller till djuren...bara ibland... ha ha ha
fy vad jag var rolig där.....not!

Sitter och slö tittar på TV, vi har typ 2 miljoner kanaler...men inget bra på tv...
är inte det ironiskt?

har förresten kommit på vad man skall kalla sånna som mig som inte vill placeras i fack:
matätare minus kött =)
finurligt va?
så nu vet ni alla det som läser bloggen... jag är en matätare minus kött
*ha ha ha*
nej nu ska jag nog sluta skriva innan folk därute i blogg världen börjar fundera på hur det står still i mitt huvud =/

ja ja, God natt på er.
höres i morgon igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0