en vanlig dag.

vaknade som vanligt alldelles för sent på morgonen,
men ringde till dagis och alfons fick komma vid 10 istället för som vanliga kl.9
körde alfons till dagis och som vanligt hinner man knappt säga hejdå till honom
 innan han är iväg och leker med sina kompisar, speciellt Leo. de är så söta ihop.
åkte hem och släppte ut hästarna och fåren.
bla bla bla..... gudars vad jag blir uttråkad av att skriva om min dag.

herregud, tycker alla att det är tråkigt när allt bara går på rutin?

det gör jag. skulle vilja att det händer nått kul ibland,
men jag ska la inte klaga vi åker ju till badhuset ibland eller nått sånt.... bläääää....

nej nu får jag nog rycka upp mig, det är nog bara för att det är vinter och det är en lång vinter.

på sommaren så är vi ju på en del festivaler och gör en massa skoj saker, så jag ska inte klaga.
gillar ju egentligen vinter och snö med, men det negativa är att det finns för lite att göra.
klart vi är ju ute en massa och leker i snön och sånt, jag rider en del på Nova, pysslar inne med barnen osv osv osv
men jag vill göra saker, typ åka på festival osv.... men sen är jag ganska petig med vad vi åker på för festivaler med, gillar inte hultsfred =( men älskar sweden rock, och sen finns det en massa små festivaler som man brukar på...

ligger här på soffan med datan på magen och kollar på 2½män och försöker komma på nått kul att blogga om,
men som ni ser så blir det bara babbel =)
men men kanske roar det nån?? tveksamt men ändå.

idag åt vi ananas kassler med potatismos och grönsallad med spenay, fetaost och solrosfrön *mums*
jag åt morotsbullar med ost istället för ananaskassler.

ja ja nej det var väl allt för idag, eller för igår, eftersom det nu inte är tisdag längre.

just det, Loke skall till sahlgrenska sjukhuset i februari, och jag och Loke skall själva åka ner och jag är supernervös....
har visserligen kört långt innan själv och så...men är ändå nervös hur jag skall hitta och hur allt skall gå ihop rent praktiskt...men men det brukar lösa sig =)
jag är ju som en katt...landar alltid på fötterna.

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Angelika

trevligt å se att din blogg är uppdaterad =) Va ska ni till sahlgrenska å göra om jag får fråga?? Ja är också riktigt nervös över å köra riktigt långa sträckor själv..

2009-01-29 @ 09:24:06
URL: http://melispelis.blogspot.com
Postat av: Anna

Ja, vad ska ni göra där? KRAM

2009-01-29 @ 09:46:48
URL: http://alsjoholm.blogg.se/
Postat av: Maria

hej hej,

Lokes ena testikel har inte vandrat ner som den skulle så vi ska in dit och så ska de operera ner den. så det är inte så alvarligt =)

2009-01-29 @ 13:07:24
URL: http://bleckosen.blogspot.com
Postat av: Elinor

Hejsan!

Skulle med fråga vad ni skulle göra där men fick ju svar direkt :p

är du mamma ledig nu?

eller jobbar du eller vad gör du sen efter mammaledigheten?

Kram

2009-01-29 @ 22:13:39
URL: http://www.nossposs.blogspot.com
Postat av: H´s fru F

Man får önska er all lycka då ni åker ner, vet hur de e att vara på olika sjukhus då vi far runt hela sverige med vår lilla prinsessa Y-M, saka in nu den 2/2 på en hjärtkoll å sen ska vi in med stora på ögonoperation å sen efter de så blir de lilla Y-M igen på magnetröntken på magen men de e bara en koll så de inte kommit mer tumörer efter den som satt på ena äggledaren. så man vet hur de e att traska runt på sjukhus haha men hoppas bara på de bästa!



Många kramar på er från oss

2009-01-31 @ 22:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0