2009

nu har Julen och Nyår vart.
och jag har vart superdålig med uppdateringarna men skall bättra mig.
bilder kommer sen när jag orkar starta min data och lägga upp bilderna.
sitter för tillfället på Saschas laptop och använder den när jag orkar/hinner.

iallafall....

Julen vart supermysig med en massa fina presenter och god mat och godis =)
barnen fick en massa julklappar.
Med risk för att glömma nån julklapp så skriver jag bara upp de julklappar som barnen fick från mig och Sascha.

Alfons fick:

Dockhus med möbler och dockor
Riddarborg med riddare och hästar
riktiga vinterstövlar
två dvd filmer; fairytopia och kalle ankas äventyr

Loke fick:
en fisher price grej som man stoppar i bollar och så åker de runt och ner och spelar musik
en kakburk med ljud (fisher price)
en ninis (kanin) med melodi
tre par byxor från lindex och två par sockar

tror det var allt...men kommer jag ihåg mera så skall jag uppdatera =)

Nyår vart mysig...
sen hände det en grej på nyår som vart så otroligt förvånande...
min bio.mamma ringde!
superkul och överraskande...

Idag vart vi ute och åkte pulka och hade superkul, jag och Alfons.
kanske skall åka en sväng skridskor imorgon med Alfons.

förresten..vet ni vad vi skall göra imorgon???
jag och sascha skall vara barnfria på kvällen och gå på BIO i östersund !!!
underbart, vi skall se filmen:
The day the earth stood still
nån som sett den och har en åsikt?

nej nu ska jag strax ut till stallet.
*kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0