vagnar vagnar vagnar...

hmm. pratade med min kära vän =) Sanna innan och hon varnade mig lite för vagnen som vi hade tänkt oss.
synd...då jag gillade den, men å andra sidan är jag glad att hon gjorde det då jag vill inte lägga en massa pengar på en vagn som sen visar sig inte vara så bra som jag hade tänkt.
jag menar jag kör ju en hel del med vagnen, promenader nästan varje dag och då mest i skog m.m
och då vill jag ju ha nått som funkar och det är ju viktigt.
iallafall....sascha blir väl glad då han inte gillade den "stora" vagnen alls utan han var mer inne på P&T´s vagn så han blir lätt övertalad som tur är =)
här kommer en bild:

snygg va? det är färgen camo eller vad den hette...jag är ju som sagt senil =)

sen kommer det här två bilder på sjuktsnygga skötväskor.
vill ha!!
är den inte helt underbar?
men denna säger nog sascha nej till så det får nog bli skötväskan som kommer under:

visst är även denna helt underbar?

nej nu skall jag masa mig ut till hästarna och ta in dem.
mockat har jag redan gjort =)

*puss å kram*

Kommentarer
Postat av: Angelika

Va vad det för fel på den vagnen som du hade tänkt dig först då?Tror det är en sådan min syster skaffat...Så ja tänkte bara höra vad som är fel på den?

2009-02-20 @ 09:48:26
URL: http://melispelis.blogspot.com
Postat av: Maria

hej angelika!

nja det var la inget fel på den, bara att den vart för bred. vill ju gärna kom fram överallt + att den vart tydligen ganska svårkörd i skog och mark och bor man så som vi gör på gård, så måste det vara en lättkörd framkomlig vagn.

men den funkar säkert bra om man bor i stan, fast sanna bor ju som sagt i sthlm och funkar den inte där....ja vart funkar den då?

2009-02-20 @ 19:27:08
URL: http://bleckosen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0