utmaning

Blivit utmanad av Zara:

1.
Stänger du av mobilen när du sover?
nja, ibland, men oftast så ligger den kvar i bilen och jag letar hela kvällen efter den.


2.
Vem såg dig senast naken?
min sambo


3. Hur såg du ut på högstadiet?

ha ha ha, annorlunda/alternativ eller vad man ska kalla det.

4. Hur kommer du se ut om tjugo år?

hmm...äldre antar jag


5. Hur var du på dagis?

har för mig att de sa att jag var busig


6. Hur är du att ha som arbetskamrat?

Jag är nog ganska social och lätt att samarbeta med...


7. Har du celluliter?

nej =D


8. Biter du på naglarna?

jop...tyvärr


9. Har du något handikapp?

nä...inte mer än tomtar på loftet


10. Är du rädd för att få hängbröst?

rädd? nej...


11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?

gud är en man och djävulen är en kvinna


12. Svär du?

ja, för mycket

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?

inte särskilt tyvärr, brukar skicka hund på dem.

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?

0


15. Tror du på utomjordningar?

jop, varför skulle vi vara de enda levade i rymden?

16.Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du då?

hmm...svårt...jag väljer nog....samma som zarah, grekisk sallad (fast får man äta fetaost när man är gravid?)
fast det är så himla gott med fetaost och svarta oliver *mums*


17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?

kött i allmänhet, är ju vegetarian!!


18. Har du blivit arresterad?

hmmm...nä


19. Ljuger du?

vita lögner i bland


20. Har du kysst en polis?

ha ha ha, nä


21. Är du rädd för Securitasvakter?
nej, min pappa var en securitasvakt och min lillebror är en, så nej.

22. Har du någonting att dölja?

ha ha ha, kanske


23. Vad har du på din nyckelknippa?

nycklar


24. Är du/har du varit gift?

nepp, inte än


25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?

ja, det är klart!

26. Kan du laga cyklar?

ja, jag kan fixa en punktering


27. Kan du fixa med bilar?

sätta  i ett batteri :-)

29. Kan du baka bröd?

ibland...


30. Vet du hur man frostar av en frys?

jaop

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Friends helt klart!


Kommentarer
Postat av: Zarah och Ella

Jaaa, du får äta fetaost om du är gravid men den MÅSTE vara pastöriserad! :)

2009-02-19 @ 16:13:00
URL: http://zarza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0