legenden om...

JAG HAR INGET ATT LÄSA JUST NU!!!
*gråter*
det är jätte synd om mig just nu, tycker jag!
jag har börjat på en ny serie böcker från margit sandemo och serien heter:
Legenden om Ljusets Rike.
jag har till bok nr 8 och nu får jag snällt vänta tills nästa månad...
jag skall inte beställa mera böcker denna månad.... eller ska och ska... helst skall man ju spara pengar,
men som den boknörd jag är...så vill jag ju läsa och biblioteket är stängt =(
men de har ändå inte den serien....
underbara serie och underbart skriven så man blir helt medtagen och helt uppslukad i boken och kan inte lägga den ifrån sig.
nej nu är det läggdags =)
men skall väl snart upp igen, min lilla ängel Loke har ju bestämt att lilla mamma skall inte få sova längre än till halv sju på mornarna..... så det är bara att gå och nana kudde, vilket i och för sig inte är helt fel, för våran säng är sååååå skön att sova i, skulle bara vilja fixa sovrummet mera så att det ser lite trevligare och mysigare ut, men men det kommer det med. man kan ju inte göra allt på en gång.
nej nu vart det ju natten som sagt!

Dolg eller Lanjelin som han heter på älvornas språk
ur boken: legenden om ljusets rike (minns inte vilket nr)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0