kallt kallt jätte kallt!

hmm...
skall nog inte skriva inlägg när jag är uttråkad och irriterad.
kan lätt missuppfattas.
menade inte med att jag inte är nöjd med mitt liv,
menade bara att det lätt kan bli tråkigt ibland när inget kul händer.
jag är nöjd med mitt liv och trivs super så som jag har det idag,
men visst önskar man ibland att man var ekonomisk oberoende,
hade guld visa och kunde åka utomlands när man har långtråkigt =)
men men jag tror att alla fantiserar om att ha så mycket pengar att man kan bada i dem som Joakim von Anka. =)
tänk vad mysigt...
eller kanske egentligen inte....
borde det inte bli kallt med alla pengar?
och är det guldtior han simmar i?
och varför är hans lyckokrona guldfärgad?
 vad för valuta har de egentligen i ankeborg?

iallafall, idag har vi iskallt *brrr*
22 minus ute...varmt och skönt va??
allt fryser och man får bära varmvatten hinkar så att hästarna skall slippa dricka kallvatten.

sitter och kollar på Beck. Fy vad det är bra!!

nej nu ska jag in på facebook en runda och sen är det natten =)

*puss å kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0