gravid!!!

fick i dag ett preliminärt BF för bebisen i magen:
den 23/10
men som sagt det är bara preliminärt än så länge. man får ju reda på mera exakt när man har gjort ultraljudet i v.17 eller när det är.
är nu i vecka 5 och bebben är 2 mm stor *myser*
fatta 2 mm...det bor en liten liten liiiiiten snart människa i min magen =)

ja ja, nu skall jag sova för Loke är som sagt fortfarande en liten morgonpigg terrorist =)
men han är så himla glad kl. halv 7 på morgonen så han kommer undan med det.
han är ju bara så go, och Alfons går snällt upp och klär på sig på morgonen och följer med oss ner. fast jag säger att han får fortsätta att sova om han vill.
men han vill hellre följa med ner och kolla på ubåtarna på TV. det är nått barnprogram som går runt halv åtta eller nått och de är supersöta, både ungarna och ubåtarna!
fast å andra sidan så somnar ungarna på 5 min och sen är de helt borta fram till halv 7 på morgonen, så jag ska la inte klaga. men visst längtar man liiiite efter sovmorgon =)

nej just det, sängen var det ja =)

natti natti


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har nog blivit lite fel här va..?

2009-02-19 @ 23:21:55
URL: http://melispelis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0