Glad Alla Hjärtans Dag!



Loke har verkligen glömt ordet sovmorgon,
idag vaknade han halv 7 på morgonen och ville gå upp.
vad har hänt med min lille bebis som vill sova till 9 och som man fick väcka?
nej då, halv 7 vart ju uppe jag och Loke, sen vid 7 kom Alfons,
Hästarna kom ut tidigt de med, och de verkade lite förvånade =)
sen ställde jag mig och stekte hjärtformade pannkakor och Alfons väckte S.
åt en mumsig frukost och sen tog vi på oss och ungarna,
tog fram alla koppel och tog med oss gänget med barn och hundar och gick ut och gick.
superhärligt väder, knappt nåra minus grader och ingen blåst och strålande solsken, kan det bli bättre?
och inte för att glömma all underbar snö =)
så from och med igår (då vi också var på en tidig morgon promenad) så skall vi försöka ta oss ut varje förmiddag och promenera.
underbart både för hundar och människor =)

sen åkte vi in till östersund och kikade på min (förhoppningsvis) nya vagn =)
minns inte vad den heter, asså märket men den finns på babyproffsen i Östersund.
vänta skall jag kolla om jag hittar bilden....
här är den:



visst är den underbar?
jag vill ha den i grönfärg, hon sa att de skulle komma in men hon visste inte när.
den är ca 75  cm bred, dvs bara ca 15cm bredare än en vanlig emmaljunga vagn. och den går in genom de flesta dörrar (om de har standard mått, 80 cm) och den vart skitsmidig att köra....
få se när det är dags att beställa den, det vart ju ganska snabb leveranstid så än är det ju ingen panik.

nej nu är det dags för stallet, hästarna vill ha nattamat =)

puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Elinor

Grattis till plussandet :D Vad roligt med en till :D

2009-02-15 @ 13:56:58
URL: http://www.nossposs.blogspot.com
Postat av: sanna

Nej nej, den vagnen e inte bra....har precis sålt våran som bara stod för att den va kass på alla sätt o vis. Berättar all skit om den sen när vi snackar på tele för annars blir listan lång...Kram

2009-02-17 @ 20:09:35
URL: http://familjenofors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0