äntligen hemma!

Nu är vi äntligen hemma igen efter sjukhusvistelsen i Uppsala.
Gudars vad skönt att vara hemma igen!
Loke mår bra,
eller så bra som man kan må efter en operation.
han är svullen och har lite ont,
men med lite alvedon och en massa kärlek så blir det bra,
det tar ju tid,
men men skönt att det är över nu och att han var så liten när de gjorde det,
han kommer ju inte att minnas detta som tur är.

tog med kameran till sjukhuset men eftersom jag är en blödig hönsmamma så blev det bara två kort,
ett på sängen som han var i (varför???tog jag kort på den??)
och ett på honom när han vart vaken efter op, påklädd, matat och glad.
ville ju tatt en massa kort på allt och inget under sjukhusvistelsen så att man skulle minnas (varför vill man det??) men eftersom jag som sagt är en blödig hönsmamma som
mest bar runt på han och pussade honom (innan op)
gick runt som en stressad hö (under op.)
och satt vid hans säng (under uppvak/efter op.)
eller gick runt med han och var lycklig att allt hade gått bra,
så blev de bara de två korten,
lägger upp dem i morgon,
nu är jag alldelles för trött...

iallafall, bilresan ner och upp gick bara bra,
Loke är en goding.
själv så vart jag ju tvungen (!) att köra bilen själv i 7 tim.
har ju blitt lite bortskämd med S som alltid kör och jag sitter på sätet brevid och lutar huvudet mot rutan och sover.
och nu vart jag ju som sagt tvungen !!! att köra.
men det gick bra,
bra musik,
godis och ciggpauser,
så klarar man allt!
eller hur tjejer?!

hmmm...
jag har nått läskigt att bekänna,
kanske inte läskigt men pinsamt....
när jag skulle köra ut ur uppsala i dag så kom jag inte
UT UR DEN FÖRBANNADE STADEN!!
hur i helv*te har de byggt staden??
inga direkta E4 skyltar och bara en massa Märsta och annan skit
(ursäkta alla Märsta bor),
om det nu ens var Märsta det stod,
i mitt förvirrade tillstånd kunde det lika gärna ha stått Ankeborg,
då hade jag nog fattat lika mycket eller lika lite.
men men än en gång tack vara min underbara sambo,
så kom jag ut ur staden.
Yiiipiieee!

iallafall,
nu sover mina små älsklingar.
Loke vart superglad att komma hem,
fast det var ju jag med såklart!
Längtade hela tiden hem till min andra halva av familjen,
djuren och bleckåsen.
och än en gång har jag insett att jag INTE vill bo i en storstad.
är alldelles för förvirrande och stressande för mig.

just det,
vi sov två nätter på hotell Uppsala,
jag och Loke.
supermysiga rum med bra frukostbuffé =)
men inget slår vårat lilla hus i Bleckåsen!
så de så!!


*PUSS*

Kommentarer
Postat av: sanna

Skönt att allt har gått bra med lilla Loke, nu får ni va hemma och bara rå om varndra :-)



Kan för övrigt meddela att det nog kan ha stått Märsta på skyltarna det ligger liksom efter Arlanda mot Sthlm till ;-)



Kram på er hela familjen

2009-02-12 @ 12:03:04
URL: http://familjenofors.blogg.se/
Postat av: Cicci

vad har loke op?

2009-02-12 @ 14:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0