så så seeeg...

ja det kan man ju lungt säga att jag vart det senaste.
hinner och vill knappt blogga längre,
men har blivit helt knäpp på att städa och fixa, kanske är det stressen över att det snart är jul.
och runt jul är jag alltid lite extra känslig och sen ammar jag med och allt... så det är klart att det flippar över lite ibland =) men nu är det bra igen....
tur att man har en sambo med världens tålamod och som inte tar allt på allvar som man säger och tycker, utan att han låter mig ventilera och få ur mig allt och sen tar han det med ro...
men men nu är det iallafall bra igen och det är ju huvudsaken =P

Iallafall...

Min lilleplutt Loke har fyllt 2 år och är numera stora killen!!
Han hade ett undebart födelsedags kalas på lördagen med en massa härliga gäster.
det är sånna dagar som jag fattar varför jag egentligen bor här ute mitt i ödemarken =)
alla dess härliga människor som man nu kan kalla vänner. och bara det är underbart med.

Iallafall kalaset vart superlyckat och alla verkade ha kul.
trots att huset är litet och vi vart ca 18 personer som alla trängdes i vårat lilla kök.
men folket verkade trivas och så gjorde Loke med och det vart ju det viktigaste.

En massa presenter fick han både på kalaset och dagen innan när han fyllde år.

Han fick av oss:
En duplo lego buss med tillhörande gubbar
3 st "crazy cars"
1 traktor med tillhörande släp och djur och gubbar med en massa ljud
1 djurkeyboard (asså en sådan man spelar på...antar att stavningen är helt knas)

sen fick han lite presenter av Oma och Opa med... men eftersom mitt minne verkar vara i samma längd som en guldfisks så har jag såklart glömt av vad det var...
jo just det nu minns jag...
han fick en tågbana och kläder.
kanske vart det nått mera men det har jag verkligen glömt =P

nej nu ska vi äta hemmagjord pizza och sen skall jag försöka vila ihop med mina barn en stund för min huvudvärk tar livet av mig *suck*

*puss*

ps: bilder kommer en annan dag...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Har ju glömt att tacka för ett jättetrevligt och supersmaskigt kalas! Men jag e ju senil du vet...=)

Kram på er alla!

2009-12-20 @ 22:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0