kallt kallt och ännu kallare...

imorse vart det 22 minus eller nått
och sen när jag skulle köra till dagis vart det 25 minus
och nu ikväll är det runt 30 minus...
helt sjukt när det blir så kallt...
och sen har vi ju vääääärldens bästaste välisolerade hus med... eller så...
vi har eldat som bara den idag men särskilt varmt blir det ändå inte...
men men det är ju varmt men inte så där gå runt utan sockar varmt...

nu har vi iallafall skickat iväg alla julkort och imorgon skickar vi de sista paketen med.
måste komma ihåg att ta lite adresser från sascha så att rätt folk får rätt paket...
han sitter just nu och trixar med adresserna så att jag kan skicka dem när jag vart i krokom imorgon.

bläää...måste gå upp supertidigt imorgon...redan klockan sju måste jag gå upp för jag skall vara i krokom kl halv 9 och vill jag hinna äta innan och mata alice och allt så måste jag ju gå upp tidigt...

hjälp vad jag svammlar... inte kan nån tycka att det är kul att läsa detta inte... men jag skriver ju mest för mig själv så det gör inte så mycket =)

ZARAH och JOHAN:
tänkte bara nämna att vi köper bara till Ella iår... så det är därför jag inte frågat vad ni önskar er i julklapp. men hennes present/julklapp bör ju komma typ idag eller imorgon eller senast nästa vecka...
sen undrar jag när Ella fyller år? asså datum??
jag hade detta uppskrivet nånstans men som vanligt så verkar allt försvinna när jag behöver det...så jag behöver datumet igen =)

Nej nu skall jag hoppa isäng och hoppas att min gnälliga dotter tycker samma sak.
hon har knappt sovit nått ordentligt i eftermiddag så hon har verkligen vart gnällig nu i kväll... men som tur är så sover hon nu och jag hoppas att damen fortsätter att sova när vi kommit upp i sängen för jag är verkligen trött.

Har nog glömt att medela att min nya vagn kommit =)
en PhilandTed Sport.
är verkligen supernöjd med den på alla sätt och vis och den är så himla praktisk.
kan ta två barn samtidigt i vagnen utan en massa jobbigt utrymme som med en vanlig tvilling/syskonvagn.

ja sängen vart det ju...

*puss*

Kommentarer
Postat av: Zarah, Ella och Johan

Hej vännen, ingen fara alls. Jag får inga pengar i december alls så vi har det rätt kärvt.

Hon fyller 2 år den 24 Januari.:)



Hoppas Loke hade en bra födelsedag.

Kram från oss.

2009-12-18 @ 17:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0