julgranshämtning.

vart å hämtade granen idag med äldsta sonen alfons och tjockis ponnyn Dante,
först så gick jag och alfons själva men jag orkade inte dra hem granen så vi gick hem för att hämta lillhästen.
och han fick göra jobbet.
en sådan go liten kille den dära Dante =)



Alfons är också en tuff liten kille som orkade att gå hela vägen till "granskogen" fram och tillbaka, han blev kall och trött och trots att jag sa flera gånger att han skulle gå in och värma sig men nej nej han skulle med och han kämpade på i snön =)
en riktig liten gooing är han allt min lille son.


Nyss hemkommna  från granhämtningen.

*puss*


Kommentarer
Postat av: Mannen i ditt liv !!!

Fin fin julgran, men bara lite stor :-)



Synd, årets näst si

2009-12-20 @ 22:58:18
Postat av: angelika

Åååå va mysigt det såg ut,bra å ha hästar som kan sköta jobbet =)

2009-12-22 @ 10:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0