Vila i frid Pappa - 2 år sedan idag...

ja som sagt, idag är det exakt 2 år sedan min pappa lämnde livet.
Jag vet egentligen inte vad jag skall skriva....
jag vet fortfarande exakt vad jag gjorde denna dagen för 2 år sedan, och jag minns exakt känslan när jag fick veta att min pappa vart död.
Jag minns exakt vilket helvete jag gick igenom och har gått igenom från det att han dog fram till idag.
jag jag jag... bara en massa jag....

jag undrar dock fortfarande varför han gjorde det, och varför han valde att dö.
jag önskar att jag hade frågat mera hur HAN mådde och mera hur HAN hadde det.
men det gjorde jag aldrig, det är lätt att vara efterklok eller hur?
det är lätt att nu i efterhand tycka att han borde ha sagt nått, att man borde ha sett nått, att man borde ha tvingat honom att söka hjälp, att man borde vart mer lyhörd.... men som sagt...det är för sent nu!!

jag saknar honom otroligt mycket och hade önskat att han hade sett sitt barnbarn Loke, och att han hade fått träffa mitt barn som jag nu har i magen, och att han hade kunnat fiska med oss här i Jämtland, att han hade kunnat kolla in min häst Reko, att vi hade kunnat vara ute och rida ihop, att han hade vart i Jämtland längre tid om året, att han hade levt!!

återkommer nog mera ikväll,
här kommer en bild från blommorna som jag skickade ner till graven (lillasyster lovade att fota sen vid graven så det kommer en bild därifrån senare i kväll):

fina va??

*puss*

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jättefina blommor. Kram, tänker på dej /Jennie

2009-08-03 @ 20:25:58
Postat av: H´s fru F

Superkännsligt ämne så detta kan ja inte säga någo om mer än att de e tråkigt att han inte finns i livet för barnbarnen å fiska rida å ja bara finnas där för dom, superfina blommor!

kramar om dej

2009-08-03 @ 20:32:40
Postat av: Elinor

oj, har de redan gått 2 år... beklagar verkligen sorgen. jättefina blommor!

2009-08-03 @ 21:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0