idag...

ja vad har hänt sen sist?
inte mycket faktiskt... annat än att jag fick hemska biverkningar av bricanylen som jag fick för mina förvärkar.
fy, låg och skakade i flera timmar, fast det var lite komiskt.
speciellt då man inte ens kunde hålla i ett glas utan att skaka. läskigt =)
har fortfarande förvärkar från och till, men då jag nu vet att de är ofarlig och inte påverkar mig särskilt mycket, så är det lättare att hantera dem och slappna av.
på tal om slappna av...
vet ni vad jag ska göra på tisdag?!
jag ska gå på gravid yoga, en prova på kväll. och det skall verkligen bli intressant =)
tror dock inte att jag är nån yoga människa, men men jag har ju aldrig provat så varför inte?!

Loke och Alfons börjar dagis på måndag. känns både bra och dåligt =/
dels så börjar Loke bli stor och det har gått så himla fort. nyss vart han min lille bebis och nu är han ett dagis barn... tiden går för fort...
och snart har man en till bebis...
kanske börjar man bli gammal??
hua...hemska tanke....


Loke maj/juni 2008


Loke sommaren 2009

Kommentarer
Postat av: Elinor

ja man ska la kanske inte jämnföra graviditeterna,men vet ju hur mycke jag gick upp sist och vid den här tiden hade jag knappt gått upp nått alls med david. visste faktiskt inte alls att du haft ätstörningar...

Jag äter ju massa nu ändå, fast har försökt dra ner på de ändå... de blev ingebra. nu på kvällen börja jag skaka så nu har jag tryckt i mig tre mackor och varm oboy ;) Jag tycker de e svårt de här med vikten, tycker inte alls om att gå upp i vikt. Visst jag e gravid nu men de känns så tidigt att redan gå upp massa kilon. Men de kanske de inte e nu när jag väntar andra barnet då. ja, jag har väl endel viktnojja.... men tror de kommer försvinna endel ju längre jag går in i graviditeten. Som du sa, jag ska vara glad över att jag kan äta massa mat och godsaker, att äta salladsblad låter inget trevligt!!

2009-08-22 @ 20:34:12
URL: http://www.nossposs.blogspot.com
Postat av: Sanna

vilken fin gravidmage du har vännen...som alltid!

det där med bricanylen e som du säger rätt komiskt, jag blev typ livrädd första gången jag tog den också...skakade fanimej som ett asplöv ;-)

Det kommer gå så bra för Loke på dagis, vi har precis avslutat Emils inskolning så på måndag blir han ett riktigt dagisbarn :-) Ta hand om er! Kram

2009-08-22 @ 22:26:24
URL: http://familjenofors.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja fy så gammal du blivit Maria ;)

Annat ere med mej, kommer alltid vara 22!

2009-08-23 @ 21:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0