grabbarna blir stora.

Alfons nyfödd:
4205 g och 53 cm lång
född kl 23.23 den 20 april 2005



Alfons 4 år:


Min stora vackra pojke =)
han har vuxit så otroligt fort och blivit så duktig, helt sjukt när man tänker efter att denna fina pojke är min son,
att han redan som 4 åring kan skriva (han håller på att lära sig, älskar för tillfället bokstäver) och är en superduktig storebror och allt.
Mammas finaste Alfons!!

---------------------------------------

Loke nyfödd:
3895 g och 51 cm lång
född kl 11.18 den 11 december 2007
(han är lite prickig men det beror på att han föddes med navelsträngen hårt runt halsen, men han fick finare färg efter en liten stund)


Loke 1 år och 8 månader:


Loke, jag vad ska jag säga om Loke?
en riktigt liten skitunge är han, med en massa bus i blicken, en skitunge som aldrig skall lyssna och som total vägrar regler, en liten kille med en järnvilja. men samtidigt (när han vill) kan vara en gosigaste och kramigaste killen i världen.
nyss vart han en liten bebis och nu är han en stor kille som busar och hittar på hyss =)
underbara Loke!!

-------------------------------------
De 2 största kärlekarna i mitt liv.
så busiga och så fina!
absolut det bästa som hänt mig!!

(bilden är tagen vid alsen sjön den 8/8 - 09)


*puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0