Födelsedagspresent! Till alla släktingar =)

Nu är det ju snart dags för lilla mig att fylla år...
Närmare bestämt 26 år *tjoohooo*
(fast egentligen fyller jag bara 25 igen för det är den åldern jag bestämt mig för att stanna i *ha ha ha*)
ÄÄnyway...
Jag har bara en sak uppskriven på min önskelista i år och det är en rockard. och detta pga att jag skaffat mig en alldelles kalas allround häst =)

Jag har hittat en som blir alldelles perfekt och nu får ni snälla släktingar ta och höra av er till Sascha, och så lägger ni ihop till rockarden och så blir alla glada och nöjda.


här är bilden på rockarden,

det handlar om kanske max 500 kr var och det tycker jag inte är för mycket begärt eller??
så hör nu av er till Sascha, ni har hans nr och skulle ni sakna det så slå mig en pling så får ni det =)

*puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0