ensam...

ja här sitter man ensam hemma med Loke och kollar på TV.
finns lixom inte så mycket att göra när det regnar ute.

Loke busar mest med Tyson och jag slappar här framför datan, eller iallafall en stund tills batteriet lägger ner.
Sascha har med sig elgrejen till datan till rörvattnet för han behövde den till sin data.

sascha och alfons åkte till rörvattnet för att fiska och jag loke är som sagt hemma.
jag har lixom ingen lust att fiska, dels så är det tråkigt och dels så har jag inga direkta fiskekläder nu när magen är stor. jag menar hur kul är det att trycka ner sig i en massa kläder och sen bli helt skitvarm och inte kunna röra sig.
nä, det är smidigare och bättre för husfriden om jag stannar hemma med Loke och myser med honom istället.

fast han sitter som sagt mest och delar hemlisar med Tyson =P



*puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0