dagens inköp =)

vart på fashion outlet i Östersund idag.
köpte en massa bebis kläder, en jacka till mig och en jacka till alfons, regnkläder till Loke och en tröja till Alfons.

Min nya jacka!!
har kostat 990 kr men kostade där endast 100 kr =)

Sen köpte vi en del rosa kläder...om i fall att det skulle bli en tjej så har vi,
annars så får du kläderna Elinor =) om du får en tjej alltså =) 
     
 

Sen hittade vi en ljusblå superfin bebisoverall (för inomhus såklart)
och en härligt grön.
så nu har vi lite til både en pojke och en flicka.
så får vi se vad det är som dyker upp i oktober =)
Skulle du få en pojke och jag en flicka Elinor
så har jag hur mycket kläder som helst (nytt!!)
och tvärtom, skulle du få en flicka och jag en pojke,
då har jag en massa flickkläder med.
om du vill ha såklart Elinor!!
  

--------------------------

 
Dagens magbild =)

visserligen tagen igår men magen har ju inte ändrat så mycket på sig sen igår.


-------------------------


Vart en sväng på Jamtli med idag med sambon och barnen =)

det vart kul men jobbigt då jag inte orkar gå,

sen efteråt gick vi till Restaurang Goa,

en indisk restaurang i östersund med underbart god mat =)

mums mums mums!!


*puss*


Kommentarer
Postat av: Jennie

Va kul att köpa bebiskläder.. blir ju nästan sugen nu, men icke! Ska snusa på din bebis när den kommer istället =)

2009-08-23 @ 21:05:49
Postat av: Anonym

vad mysiga magbilder! vad hoppas du det blir? en tjej? =)

2009-08-24 @ 07:29:50
URL: http://galnafamiljen2.blogspot.com
Postat av: Elinor

åh massa fina kläder ju. Va du e gullig, vill gärna ha dom om det blir så som du sa, pojke-tjej o hit o dit :p Vilken fin kula du har, ganska bra mycke större än min :p

2009-08-24 @ 09:17:25
URL: http://www.nossposs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0