8/8-09

     
Loke och stranden         Alfons med sina båtar      Loke och sjön

      
Loke älskar glass            Alfons älskar glass         Ett flygplan på besök

 
kanske man skulle skaffa sig ett flygplan??


Vi hade en alldelles mysig dag på stranden i Alsen vid Alsen sjön.
ungarna och sambon badade och hade det mysigt och jag hade fått mig en egen solstol så jag satt i den och trivdes för en gång skull =)
jag satt bekvämt och åt sallad =)
sen grillade vi en massa gott grillkött *mums*

Kan dock fortfarande knappt äta nånting.
Igår vart det en kräm och tårt dag, inte ens mina älskade skink knyten gick att äta =(
men men jag hoppas på detta ändå skall gå över snart.
samma som förkylningen...
men men det bör det väl göra iallafall om ett tag kan jag tycka...

nej nu ska jag återgå till svampbob fyrkant och alfons =)

by the way -  Loke sover numera i storpojke säng!
skall ta bild senare idag så får ni se hans nya fina säng.
dock tar nattningarna närmare 2 timmar just nu, men men det ger la sig med tiden hoppas jag.
att man ska ha så envetna skitungar, men ack så goa!!

*puss*






Kommentarer
Postat av: Elinor

åå vad jobbigt att du inte kan äta massa saker. endel saker e jag verkligen inte sugen på, men mycket e gott iaf.

2009-08-12 @ 09:32:20
URL: http://www.nossposs.blogspot.com
Postat av: Zarah, Ella och Johan

Vilka fina pojkar du har:)

2009-08-12 @ 19:28:09
URL: http://zarza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0