26 år =/

grattis på min födelsedag =)

idag blir jag 26 år!
fy vad tiden går fort...eller vad det nu är man brukar säga när nån fyller år.
uppdaterar mera ikväll såklart men nu har jag och min sambo mysigt och jag har fått fina blommor och en alldelles super fin ROCKARD!!
(såklart, visste att jag skulle få den men ändå)

så nu ska vi sova och sen håller vi tummarna att det är sommarväder på morgonen så att vi kan åka och bada som vi hade tänkt hela familjen...
eller maria sitter under ett parasoll på sin nya solstol och resten av familjen badar...
blir för varm av att sola och fryser av att bada.... det är verkligen inte lätt att vara mig =)

har förresten hittat nått jag kan äta =)

isbergssallad (även annan liknande sallad går bra) med salt på *mums mums mums*
åt cesarsalladen på McDonalds idag och gudars så gott
(skippade brödet och dressingen)
bara saltade och pepprade och sen vart allt perfekt. *mums mums*
nej nu vart det sängen.
natti natti!

*puss*

Kommentarer
Postat av: Elinor

Grattis på födelsedagen! Hade du bott närmare hade jag kommit o grattat dig =) Hoppas du får en fin dag! Kramar

2009-08-08 @ 13:16:39
URL: http://www.nossposs.blogspot.com
Postat av: Zarah, Ella och Johan

Hej vännen!! Grattis på födelsedagen i efterskott!

Vi har varit borta hela helgen i lycksele och kollat på djuren.=)



Hoppas du hade en underbar dag!!

Massa kramar från johan zarah ella och ozzy

2009-08-09 @ 15:55:19
URL: http://zarza.blogg.se/
Postat av: H´s fru F

Grattis snuttunge!

Hoppas du har fått en toppendag men de brukar ju vissa ha en del dagar ändå ;)



Många goskramar

Alla hälsar grattis från oss

2009-08-09 @ 21:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0