sommarvärme!!

ytterligare en underbar dag med en massa härlig sol!

fy vad jag älskar sommaren!

öhum... våren menar jag ju!

trodde alltid att jag var en vintermänniska men sen man vart med om sin första jämtländska vinter så älskar man solen.
tror att de flesta håller med...

snö i all ära, det är vackert och fint och mysigt så sitt eget sätt, men sommaren är snäppet bättre, faktiskt.

fast egentligen kan man inte jämnföra sommaren och vintern då det är så himla olika.


vad 17 babblar jag om vädret för?

ja ja, idag ska vi iallafall grilla igen *mums*

vi ska grilla grillskivor och äta potatissallad och lite vanlig sallad. mums mums mums.


på tal om vädret och sånt.... alfons tror att det är sommar.
han springer runt här ute utan byxor i bara boxershorts och t-shirt. och han fryser INTE.
knasiga unge =)
men å andra sidan, så är han ju aldrig sjuk heller, så man kanske borde göra som alfons.
slänga av sig alla kläder bara solen kommer fram.



nej nu hoppas jag att sascha kommer snart, och startar grillen så att jag kan börja göra salladen och sen ska vi äta.
mums mums mums

Kommentarer
Postat av: Elinor

Ja här nere har väl sommaren kommit kan man säga ;) 20-25 grader e inte fy skam!! Nu ska bara vattnet bli varm med :D

2009-04-30 @ 21:48:53
URL: http://www.nossposs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0