Önskelista från Alfons!! Han fyller ju år den 20/4...Då blir han 4 hela år!!


Här kommer en liten önskelista från Alfons:
(om nån av alla släktingar hade tänkte att ge honom nått)

1. Bilar (från filmen Cars)

2.
Motorsåg
(vad han ska med den till...det vet jag inte...men han vill ha en)

3.
Kläder (jeans, tröjor, boxershorts m.m)
 (då helst presentkort så att hans lilla mamma kan köpa rätt kläder åt honom)
(detta var la kanske inte med på hans lista, men på hans mammas lista)

4.
Dator
(men denna får han av mig och Sascha så köp ingen sån)

5.
Bilar (från filmen Cars)
(...ja han sa detta två gånger innan när jag frågade, så det får komma med två gånger)

detta var Alfons önskelista.
och så vill han att jag och sascha ska köpa prinsessblommor åt honom, som han får på sin födelsedag.
Och visst är prinsess blommor rosor???!!

Nej nu blir det en macka och sen sängen!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Elinor

jupp de e rosor!! :D

2009-04-17 @ 16:33:43
URL: http://www.nossposs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0