nu är det gjort....

Alfons är klippt.
blev av med ALLT hår, har bara några milimeter kvar på huvudet.
men söt det är han!
Och medans jag klippte Alfons så stod lilla mittpunkten Loke och ville såklart med bli klippt.
egentligen ville jag inte klippa Lokes vackra hår, det är supermjukt och glansigt och så himla fint, så det knöt sig lite i magen när jag tog rakmaskinen och kapade av allt på honom med.
Men han vart super glad och hur nöjd som helst för han hade ju vart med om samma sak som brosan och det är ju det som räknas... eller hur?
så här kommer bilder på två nyklippta nyduschade skitungar:

ha ha ha, du är så kul brosan!


Loke har äntligen fått låna båtmotorn (till båten Elias) och Alfons kollar på disney channel =)

söta pojkar jag har va??


det är okej om de som läser bloggen lämnar en liten kommentar om hur söta och fina mina grabbar är =)


*puss å kram*


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilka gullungar! :-)

2009-04-29 @ 20:47:08
Postat av: Linnéa

Du har verkligen 2 skitgulliga pajkar, men det är väl inte så konstigt, de är ju så lika dig! Kortet längst upp var ju för sött. :)

2009-04-30 @ 08:48:20
Postat av: Angelika

Självklart att du har skitsöta grabbar!!Syns att de är syskon också,väldigt lika!! Ser riktigt tuffa ut nu när det är sommarfrisyr i huvudet =)

2009-04-30 @ 09:10:24
URL: http://melispelis.blogspot.com
Postat av: Elinor

Jättesöta är dom :D Den tredje lär bli minst lika söt ;)

2009-04-30 @ 21:47:01
URL: http://www.nossposs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0