mysig dag på nyöppnade Djungelhuset i östersund.

idag vart jag och grabbarna bus, Alfons & Loke, på Djungelhuset i stan.
det var superkul. det är ungefär som Andy´s lekland i Kosta men liite mindre.
Här kommer lite bilder.
jag är hopplös med kameran men hoppas att bilderna iallafall är någerlunda okej...


fika tajm! korv med bröd och apelsinfestis till godingarna!


alfons hoppar i hoppborgen!!


Loke smiter vidare...


Alfons skjuter bollkanon


Loke med bus i blicken...


Loke på rymmen med en lära gå vagn...han lade en gul liten boll i vagnen
och sen sprang han iväg och skrattade som en tok.


Ja, det var väl våran dag idag.

Ungarna sover inte, de busar och håller på, på övervåningen fast det var natten för ett tag sedan...

så jag tror att mamma är tröttare än ungarna idag... man fick ju krypa överallt och klättra i klätterställningen.

det är ju lixom en gigantiskt klätterställning med gångar och sånt och mina ungar de sprang och hoppa och klättra och allt. och då får man ju bara snällt följa efter och hålla någerlunda ett öga på Loke =)

Alfons fixar ju det mesta själv!


Nej nu ska jag dricka päron mer och kika på tv.



Kommentarer
Postat av: Andreas

Hej, vad söt de är...



Vi vill önska er alla en riktig Glad Påsk. Hoppas att ni hittar några ägg i snön ;)



Stor kram av hela Målilla-gänget.

2009-04-10 @ 18:59:24
Postat av: Mammatilda

Hej, hej. Hittade hit från familjeliv. Fin blogg och fina barn!

2009-04-14 @ 10:53:43
URL: http://www.mvg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0