kanske man borde sluta??

kanske man borde sluta tro att man är nån slags superkvinna?!

fan har vart och handlat, städat hela huset, lagat mat, fixat med ungarna, duschat ungarna, osv osv.

och nu ligger man här i soffan och mår apa.

har sammandragningar i v12 och förbannar mig själv att jag inte tar det lugnt när jag känner att kroppen säger ifrån.

hade inga sammandragningar med Alfons eller Loke och i båda de graviditeterna så tog jag det inte heller lugnt.

men å andra sidan det är tredje graviditeten och så har man två vilda ungar att ta hand om med.

fast det är väl mest Loke som är vild.
Alfons är så himla go och vill bara hjälpa mamma hela tiden.

Pratade med Sascha nyss och han gör stallet åt mig idag själv....han säger till om han vill ha hjälp att ta in hästarna annars men annars så ville han inte ha nån hjälp.

vad skulle jag göra utan min sambo?

visst tycker jag att han är lite knas ibland,
men å andra sidan så är jag nog inte heller världens lättaste människa att leva med.

jag är glad att jag och sascha hittat varandra och att vi faktiskt älskar varandra båda två.

tvättade golven nyss...jo det är ju klart, de sista två rummen tvättades med en dubbelvikt maria...
hopplöst att jag INTE LYSSNAR PÅ MIN KROPP!!
men men,,,, nu ligger jag här med laptopen och känner mig allmänt stressad....
skulle ju städa köket med ju!!
ja ja, det mesta är ju gjort men ändå....
hatar att vara en sådan perfektionist.
har jag väl börjat städa då skall allt vara i tiptop skick!!
men annars så ser det mest ut som "hej kom och hitta mig"

alfons städade hela sitt rum idag, otroligt duktigt gjort måste jag säga,
för det var verkligen ett rejält bombnedslag i rummet, och visst klagade han att han vart trött osv.
men när jag "hotade" med att ställa i kalaset så blev det fart på honom och rummet blev superfint.
Han är så duktig när han vill!

Han är sååååå nyfiken på att fylla år.
Han tror att han fyller år imorgon söndag men vi har sagt att det är imorgon kalaset är sen dagen efter fyller han år.
Så han kunde knappt somna ikväll för han vart så nyfiken på festen =)
Underbara unge!

nej nu ska jag fortsätta vila och hoppas att sammandragningarna lugnar ner sig.

*puss på er*

Kommentarer
Postat av: Angelika

Ta det försiktigare!!MÅSTE lyssna på din kropp!!Ajjabajja! =) GRATTIS till Alfons idag förresten!

2009-04-20 @ 19:21:45
URL: http://melispelis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0