skit oxå!

Fick idag veta att riddarträningarna blir lagda på is ett tag.
skit oxå!
men men det ger mig mera tid att få igång Nova och ha henne i tiptop trim tills de förhoppningsvis drar igång igen,

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Har som sagt äntligen igen börjat rida min goa tant Nova.
Hon fick skor häromdagen =)
lyckliga jag!
så nu låter det när vi är ute skrittar längs med vägen.
härligt ljud!
för er alla som hört hur det låter när en häst med skor som går på asfalt så vet ni oxå vilket underbart ljud det är =)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Imorgon skall Loke få tuberkulos sprutan =(
stackars Loke, han kommer inte att vara nöjd...
han är en känslig lite kille och han kommer inte att gilla det,
men men det är ett nödvändigt ont.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ja ja hittade inga nya bilder.
får la leta fram kameran och ladda upp lite nytt.
men det gör jag nog imorgon.
Nu ska jag ta en av mina nya isfolket böcker och lägga mig i sängen och läsa =)

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

och innan jag går så vill jag att ni alla där ute håller tummarna för att allt löser sig för
Olavsfestdagene arrangörerna i Norge
så att Jamtlandicum kan dra igång träningarna igen.

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

*puss å kram å gonatt*

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åååh, isfolket! Den serien är sååå bra!

Kram

2008-09-19 @ 00:51:21
URL: http://linneanillealinono.blogspot.com/
Postat av: Angelika

JA det är ju ett såååå mysigt ljud å höra när man rider =)

2008-09-23 @ 07:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0