riddarspel =)

vart på en info kväll idag ang riddarspel.
Det lät hur kul som helst och jag blev verkligen supersugen på att vara med.
Hoppas bara att Nova är lika sugen på det som jag =)
men det brukar gå bra bara hon vänjer sig.

Det fanns en massa roliga karaktärer att välja på allt från riddare, amazon till gycklar, kung, drottning m.m
Undra vad jag ska vara??
man kommer säkert på nått bra annars så gör de säkert det.

Kaxås i juli (svarte orm)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu sitter jag här framför datorn och snorar.
har blivit superförkyld =( skitjobbigt.
Loke hade nån släng av förkylning med men det kan vara nån mix av förkylning/tänder på G.

iallafall, skorstenen är sotad i dag så nu slipper man sitta i rök,
nu brinner det på som 17 och är mysigt och varmt igen =)

nej nu ska jag lägga mig på soffan och snora vidare =)

*puss å kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0