helgen...

helger smiter så himla snabbt förbi, speciellt om det är de helger som S är ledig.
Men de helger är så himla mysiga att ha =)

idag var vi och storhandlande i östersund.
hittade en massa gottit mat så nu har vi mat för en evighet =)

brosan och hans sambo och deras dotter skall flytta upp till Umeå ni i dagarna =(
fy vad tråkigt, hade helst velat ha dem i närheten, typ Nälden där de hade hittat en lägenhet och så...
men men ibland så blir det inte som man vill...
men jag tror ändå att de kommer att trivas i Umeå, eller tror och tror, jag vet inte, men jag hoppas.
Kanske köper de ett hus nån dag och kan ha lite djur och så.

ja, vad händer mer här då???
inte så mycket faktiskt.
Ungarna driver varandra och mig till vansinne ibland för att sen kramas de som bästa vänner eller så vill de båda upp i knät och så har vi en stor kram hög.
Ungar...är de inte härliga =)

Ja, det var tydligen storm varning på TV i går...men det har visserligen blåst en del i dag men inte så att jag kan kalla det storm eller??
en ovanligt blåsig dag här i blåsåsen skulle jag däremot kalla det. storm? nä....

Hästarna har iallafall fått stå inne, om i fall att, alltså på nätterna igår och idag har de fått stå inne, kanske är det storm på natten när man sover....
det var ett himla tjatande om storm hit och storm dit.... nu byter vi samtalsämne.

ja, vad ska man prata om då?
*suck*
Nått kul borde ju hända??

Äh, nu vet jag inte vad jag ska skriva mera....

jo, som alla vet så ÄLSKAR jag att läsa!
Jag har precis läst ut 3:dje boken i grottbjörnens folk, dvs mammutjägarna.
guuuuuuudars vilken bra bok!!

sen lyssnar jag på en bok som heter Isprinsessan.
sjuuuukt bra den med.

nej nu ska jag sluta svamla och kolla lite på familjeliv.se

*puss å kram och gonatt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0