Här kommer ...

Här kommer en massa roliga uttalanden eller ordspråk eller vad man ska kalla det, som jag hittat på lite olika ställen och sen lagt upp här.
om nån skulle ta illa upp så säg till så tar jag bort "ditt" ordspråk eller vad man nu kallar det



****************************************

Om stenåldersbarnen hade lytt sina föräldrar, hade vi levt i stenåldern än.

****************************************

Jag var mycket dyster, för jag saknade skor, tills jag mötte en man utan fötter.


****************************************

Ta inte livet alltför allvarligt - du kommer i alla fall aldrig ifrån det levande.


****************************************

Bra motion är att röka 40 cigaretter om dan.
Hostandet utvecklar bukmuskulaturen.


****************************************

Gud skapade mannen och
sa sen: "Nej, bättre kan jag!",
och så skapade hon kvinnan.


****************************************

Ingenting är omöjligt, bara mer eller mindre jobbigt.

****************************************

TÄNK FEL OM DU VILL, MEN TÄNK SJÄLV!   
 
****************************************

  Den största njutningen i livet är att göra det andra säger att man inte får göra.   

**************************************

Misstag är bra som dåliga exempel.

****************************************

Om man önskar att ens dröm ska gå i uppfyllelse, så gör man bäst i att vakna först.  

****************************************

Vi tänker sällan på vad vi har, men alltid på vad vi saknar        

****************************************

Förändra sig kan ingen, men bättra sig kan alla    

****************************************

Den som vill lära sig befalla, måste först lära sig att lyda

****************************************

Jag har alltid undrat över hur det kan komma sig att föräldrar alltid känner till det som dom vanar sina barn för

****************************************

vad kvinnor än tar sig för måste de göra det dubbelt så bra som männen
för att anses hälften så duktiga.
Lyckligtvis så är det inte särskilt svårt!

*****************************************

Gud skapade kvinnan utan humor för att hon inte skulle skratta ihjäl sig när hon såg mannen.

*****************************************

jag hoppas att ni har haft kul att läsa ovanstående inlägg

*puss å gonatt*


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Gud skapade kvinnan utan humor för att hon inte skulle skratta ihjäl sig när hon såg mannen.



Hmm, den e lite kul, har jag dålig humor då?

2008-10-08 @ 00:43:02
URL: http://linneanillealinono.blogspot.com/
Postat av: Maria

ha ha ha

jadå den är kul....

skall lägga till den =)

2008-10-09 @ 20:03:55
URL: http://bleckosen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0