sjuka barn =(

Alfons började kvällen igår med att vara hes och må allmänt lite knas,
på kvällen/natten vaknade han av att han kräktes och sen vart han inte alls bra,
sen låg han en stund på soffan på kvällen/natten och kikade lite på TV.
efter det så följde han med upp och sov i våran säng,
men väckte mig vid 4 att han behövde kräkas så det var bara att vakna
snabbare än snabbast och springa med honom ner så han fick kräkas.
och resten av natten så låg vi soffan och jag fick gnugga hans ben för att han frös.
stackars lille kille!
sen på morgonen vid 9 så vart han lite piggare men dagen börjar då istället
med att Loke dricker välling och sen fontänkräker över en del av bordet och på golvet.
stackars Loke.
så höll han på hela förmiddagen, han fick inte behålla nånting, allt han drack/åt kom upp direkt.
så vi åkte till Ö-sunds sjukhus och barnklinken och där fick han lite att dricka och sen piggnade han till.
så sen piggande han till rejält och vi fick åka hem.

Sen när vi kommit hem så vart han vrålhungrig och ville ha en massa mackor.
vi vart lite oroliga för hans mage, men han vart sååå hungrig att vi inte kunde neka honom.
Han åt 2 stora mackor av ljustbröd med lite smör på och drack 2 nappflaskor vatten/äppeljuice.

Och nu sover mina änglar gott.
Alfons hade 39.4 i feber nu i kväll, men jag hoppas att alvedonen hjälper lite och att han är piggare i morgon.

S är på föräldramöte ikväll, få se om han kommer ihåg vad de sa och så...
men är det nått riktigt viktigt så får jag fråga J eller E.

nej nu ska jag upp och kolla till grabbarna.

*puss å gonatt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0