ramlar tillbaka....

efter en del påtryckningar att komma tillbaka till denna blogg så ramlar jag in igen.
kanske byter jag igen eller så stannar jag.... vi får se vad som händer =)

Idag var jag iallafall på storsjöbadet i Ö-sund med grabbarna bus
(för er som glömt att grabbarna bus är Alfons och Loke så fick ni en påminnelse)
De hade superskoj båda två.
det var så varmt så kameran immade igen när man skulle fota, men jag fick iallafall en del bra bilder när vi fikade.

Alfons åkte rutschkana typ 1000 gånger och han tyckte att det var jätte roligt.
Loke kröp och gick omvartannat i vattnet och hade superkul han med.
Till och med mamma maria tyckte att det var skoj =)
hela barnavdelningen på storsjöbadet är uppvärmt både i luften och i vattnet så det var riktigt behagligt och mysigt
och sen har jag ju världens goaste ungar som var snälla och uppförde sig och lekte och badade med varandra utan att bråka med varandra eller att bråka med mamma eller att mamma =) bråkade med grabbarna.
En såndär mysig bra dag =)

Kort kommer,
nu skall jag kolla på Hål i väggen på 6:an
och sen skall jag ut till hästarna.

*Puss å kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0