nu är det dags igen...

ja, nu är jag här igen och skriver.
hade ett litet uppehåll för ett par dagar med nu kör vi på igen.

fåren vart äntligen klippta nu, de blev så söta så, ser ut som små korsningar mellan kor och lama *ha ha ha*
Lilla baggen "Havre" är en trevlig kille som verkar ta väl hand om tjejerna och verkar vara en riktig gentleman.

Det börjar bli kallt här upp nu, men det är väl bara att vänja sig.
Var idag och köpte vinterkläder så som en jacka till mig, vantar till både mig och ungarna och lite annat.
handlade kläder för 1500:- idag =O
men men å andra sidan så hoppas jag att nu ska vi klara oss hela vintern.
sen fick vi en massa kläder från våra grannar, en massa fleece byxor och tjocka tröjor och sånt till Alfons.
så han klarar sig alldelles utmärkt nu hela vintern.

sen så är det fest den 8 november =)
äntligen blir det party igen,
det skall bli superkul!
maskerad/halloween party blir det och jag har fortfarande inte bestämt mig vad jag skall klä ut mig till...
men men det löser sig....

nej nu ska jag ut till stallet och ge mina vilddjur en massa mat och så ska jag mocka med så att djuren sover gott.

*puss å kram*


dålig bild på 3 st nyklippta får.
närmast kameran: Pia,
mitten: Havre
längst bort: Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0