sååå käääär!

Har ni sett nått vackrare?







Rasen heter: miniatyrBullterrier.
Har alltid haft Bullterrier som min favvoras och
hittade att de även finns som super små =)

älskar även rottisar
(rottweiler)
vackra vackra hundar.

och så har jag själv en australian cattledog
och en gråhund/samojed mix.
kanske inte raserna jag egentligen vill ha,
men de är snälla och söta och gör sitt "jobb"

Nu ska jag snart ut till stallet,
väntar bara på att bröderna bus skall somna
innan jag gör det *gäsp*

*puss*

Kommentarer
Postat av: H´s Fru F

Inge fel på rasen tycker jag då, men de finns ju redan 2 jättefina hundar hos dej ju, å duktig e dom.

Har suttit med min morgonkopp med kaffe å undra hur mycke träning de lagt ner på hunden som e så duktig med fåren. Å vi ska inte tala om vad fin dom var att bara se på.

Har en egen liten pärla ja med finns snart på min sida.

Ha de bra så länge å hälsa alla.

hoppas på vi ses igen

Postat av: Angelika

Bullterrier är görfina!Å rottis ligger väl mig varmt om hjärtat med..Alaskan malamute också.men ja har inte heller ngn av de raserna..Utan här sitter man med en jämthund..men å andra sidan har vi riktig nytta av honom i skogen..å det var ju vad vi ville ha..men en alaskan malamute ska allt få komma till mitt hem en vacker dag..en alldeles egen ska ja ha..Än så länge så får ja ju "låna" syrrans hund då å då.- =)

2008-11-17 @ 12:54:29
URL: http://melispelis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0