fest =)

i lördags hade vi fest här i bleckåsen.
bilder kommer. I promise (eller hur det stavas)
det blev en del bilder tagna-
Ett stort tack till H´s fru, den blyga =) men supertrevliga F.
Så himla kul att träffa nya människor.

för alla er som undrar så vart jag dödsängel i lördags.
ganska passande va?
jag ville vart hippie egentligen men S passar inte riktigt i den stilen tyvärr...
eller så kunde vi ju vart Marilyn Manson och jag vart Dita von Teesee (eller hur hon nu stavar det) eller nått liknande,
men det tar vi till nästa gång.
för det blir flera maskerad fester, hoppas jag iallafall.

men det blir nog inga flera hos oss detta året, men i januari så har jag redan börjat på att fundera på en nyårs fest.
med nyårs tema och fjolliga nyårs hattar m.m
skall prata med Jennie om detta och så får vi se hur det blir.
hoppas att hon också är med på idén men det är hon säkert.

nej nu ska jag nog sova och se om jag har piggnat till, till imorgon.
har vart på ett riktigt surmärrs humör hela dagen-
är nog bara trött på att må så här.
när fan ska man få må bättre och känna sig piggare???
skit oxå!!!!

*puss å kram*

Kommentarer
Postat av: H´s fru, den blyga =)

hoppas på ja e mindre blyg nästa gång vi ses.

men ja kan säga de att de va en skittrevlig fest roligt folk å inte banga man ur tidigt heller =)

hoppas på att man får komma igen så vi kan lära känna varandra lite bättre å så.

hälsa familjen kram från oss Y å Y å Y å Y ASG hälsar med å H

Många goskramar från mej till dej.

2008-11-10 @ 23:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0