rörvattnet...

Alfons fick följa med till Rörvattnet och fiske dagen.
Jag hade nog gärna följt med men jag är inte så sugen på att fiska.
Alfons, däremot, älskar ju att fiska.
så då tänkte sascha om och tog med honom.
De skulle åka båt eller nått och dra linan efter sig eller nått.
Jag lyssnade väl inte kanske inte helt på vad han sa, så jag kan ju i och för sig ha missat vad han sa.

Ringde B idag ang hö, men det var semester där. Får prata med B när han kommer hem.
Kanske är jag sent ut att beställa hö nu?
fast i kalmar kunde man det...fast det är ju lite annorlunda här...
hmm.. håller tummarna att jag inte är för sent ut och att jag slipper åka flera 1000 mil för att hämta hö.
Ja ja det löser sig nog hoppas jag =)

ska ta väck baggarna från flocken imorgon =(
men jag vill inte ha några tjuvbetäckningar så det är bara att gilla läget...tyvärr...

ja ja, nu sover min minsta, och jag har huset för mig själv en stund.
Skall faktiskt passa på att torka golven...det behövs om man säger så.
och men Loke som kryper som en galning så är det hopplöst att göra det när han är vaken och
det måste ju göras, annars blir ju lilleman helt svart på knäna.
och vem vet vad han stoppar i munnen om jag inte håller ordentligt städat =/

ja ja, nu ska jag gå vidare i mitt städande =)

Kram kram 
           
En bild från när vi precis flyttat hit och flocken var hel.
(Candy och Mymmlan var ute när bilden togs) 
  från vänster: Tyson, Gordon, Pipen, Lady
(vila i frid Lady, lilla gumman)


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är inte så att jag alltid vet vad jag ska säga, men oftast säger jag det jag tänker. Det är bara att hoppas att jag inte har otur då!! ;-)

2008-07-31 @ 20:22:10
URL: http://alsjoholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0