msn...

min msn j*vlas med mig!
jag kan inte logga in!
Jag får bara felmedelanden hela tiden, och nu har jag startat om datan 1300000 ggr och det funkar ändå inte.
ja ja, jag får väl försöka senare, eller helt enkelt ta tillfället i akt och gå och lägga mig tidigt och inte sitta som vanligt och babbla med Zarah på msn.
men men vi får väl se. Än ska jag inte ge mig mot datan =(

Emil verkar mycket piggare, han äter och verkar helt enkelt piggare.
Han har ju såklart fortfarande ont, men det är bättre iallafall och det får man vara glad åt.
Jag menar det kunde ju vart så illa att han inte överlevt, men tydligen så är Emil en "kämpe".
Han ska helt enkelt inte bli dålig och jag är så glad för det,
För även fast han är relativt osocial och kaxig så är han fin att titta på och en kanon kompis till hästarna.

vad 17 är det med S telefon idag?
Jag har ringt nu 17 miljoner ggr och det är bara upptaget. Inte heller funkar min skype.
Så jag känner mig helt isolerad.
Ja ja datan funkar ju men inte det vecentliga (stavas det så & finns det ett ord som heter så?)

nä, nu skiter jag i det här och återgår till tv:n.



Just det, höll på att få spel i dag/ ikväll av glädje, trodde att Desperate Housewifes hade börjat igen.
Bänkade mig framför tv:n med största koncentration men så var det bara repris från början.
snacka om att bli besviken. Jag vill ju veta hur det går ju!!!

ja ja...
*kramar*


Kommentarer
Postat av: Zarah

Erkänn att du egentligen tycker jag är skit jobbigt och att du sitter och försöker komma på ursäkter så att du slipper prata med mig på msn.



Dålig stil Maria.

2008-07-22 @ 22:21:00
URL: http://zarza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0