hmm...

zarah är sur på mig för att min msn strular...
tråkigt...
tur iallafall att sex and the city är på tv.
det är skoj...

iallafall....

är det nån mer än jag som är helt SJUKT sugen på spaghetti just nu?
jag är sugen på spaghetti med ketchup, feta ost, svarta oliver och hackad tomat och ev lite strimlad pepparsalami.
MUMS!
Hur sjukt kan det vara att bli sugen på sånt mitt i natten?
jag ska nog inhandla lite imorgon så att jag får min älskade spaghetti till lunch =)

nä, nu ska jag kolla mailen och se om Zarah har surat färdigt =)

*kramar*

Zarah och lilla Ella
så ser de ut när de är goa å glada =)

Kommentarer
Postat av: Zarah

Mmm, va gott. =)



Maria, jag är inte sur på dig.

Jag gick och la mig och kollade på "Sex and the city" också. :)



Förrästen, va fet min arm ser ut på det där fotot. Hehe.

2008-07-23 @ 09:02:49
URL: http://zarza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0