FrösöZoo

Idag vart vi på FrösöZoo.
Det var kul.
Alfons gilade alla djuren och vi matade Bambi..ja ja de kanske var en dovhjort men var inte Bambi en sådan?
matar Bambi =)


Sen åkte Alfons flygplan, det var en karusell med en massa turtels (stavas det så?) flygplan och Alfons ville flyga så det fick han. 3 ggr åkte han =) gullunge.
min lilla pilot

Men sen när vi kom hem så mådde han illa och var trött.
Det var en påfrestande och händelserik dag för lillemannen.
Men nu sover båda grabbarna.

Imorgon är det Husdjursdagen i Alsen och Mamma MU och Kråkan kommer, så vi ska dit en sväng.
Sen ska vi nog iväg och fiska om vädret tillåter.

Emil mår bättre, han har piggnat till, fast han har ju forfarande ont.
Imorgon ska jag ta av bandaget och sen håller vi tummarna att han läker och blir sig själv igen, även fast han då bara har ett horn.
Gick i hela hagarna idag, och jag hittade inte vart han kan ha skadat sig.
Så är det nån som vet så hör gärna av er.
Kollade t.o.m i skogen men inte ett spår efter något horn eller blod eller nått.
Men nånstans måste det ju finnas, bara så att man vet vad han har gjort.
Lilla goa Get killen =)
Han är ju som en familjemedlen precis som hästarna, tråkigt bara när det händer nått sånt här.

Ja ja, nej nu ska jag åter gå till min vanliga kvälls syssla... prata med min svägerska via msn =)
*kram*



Emil med båda sina horn och Dante

Kommentarer
Postat av: Zarah

Hihi, det är ju jag;)

2008-07-19 @ 23:51:29
URL: http://zarza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0