ännu en dag...

Ännu en förtjusande blåsig dag i BlåsÅsen, oj nej jag menade Bleckåsen såklar.
men visst börjar man undra?!
Jag menar hur många oblåsiga dagar har det vart sen maj? typ 1 eller?

Emil börjar iallafall piggna till. Idag såg jag han klia sig med klöven bakom örat på den sidan där hornet är borta.
Och kan han klia sig där, så borde han ju vara iallafall lite på bättringsvägen.

Fick en del slaget gräs av grannen, så nu har jag lagt de i strängar på gräsmattan och ska vända dem i morgon och sen in med höet i fårhuset. Det blir perfekt hö till fåren, det räcker ju inte länge men ett tag iallafall,

Idag funkar Msn =)
så nu är Zarah glad igen =)

Ja, Loke kryper på som en liten galning, står upp mot dammsugaren och har skoj, han går väl snart skitungen.
Alfons, ja han är som vanligt. Go och busig om vart annat. Härliga unge,
Asså, jag ÄLSKAR mina barn så otroligt mycket!
De är verkligen det finaste som finns.
Fast grabbarna är så olika så har de så underbara personligheter och de är så goa på var sitt sätt.
Men visst, jag skall inte neka till att ibland funderar man på att emigrera (stavas det så) till nått fjärran land och stanna där för ungarna driver en till vansinne.
Men sen går man ut och tar en cigg, andas lite, lugnar ner sig, och sen går man in igen och möts av två vildingar.
Ja då kan man ju inte annat än å le och bara älska dem!
Goa ungar jag har, och faktisk världens bästa ungar och sötaste!

*kramar*


Pappa och Alfons
2 veckor innan
Pappa lämnade oss den 3 augusti 2007.
- saknar dig pappa -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0