Holiday Inn

Vart på badhuset idag med båda grabbarna bus.
tog såklart inte med kameran =S
men jag kom iallafall ihåg barnen....

Iallafall, vi hade superkul som vanligt.
ungarna busade på och hade skoj
Alfons vågade åka den "stora" rutschkanan själv efter en del uppmuntranden från sin glada mamma.
så till slut vågade han och då kände han sig stolt och som en stor pojke.
Han är så duktig min lille kille.
och Loke lärde sig till och med att åka rutschkana "själv"
han gick uppför den lilla rutschkanan själv med badringen runt midjan
och sen försökte han sätta sig för att åka, men då fick jag hjälpa honom.
och sen höll jag han bara lite i handen när han åkte,
men sen ville han inte att jag skulle hålla honom i handen,
så jag höll honom i badringen istället.
Han som inte ens är 1 år, och redan en sådan utforskar kille som kan allt själv.

Han blir ju 1 år nu den 11 december.
tiden går så otroligt fort.

nej nu ska jag krypa ner under filten i soffan och se om det kommer nått kul på tv.


bilden är från holiday inn
- upplevelse badet -
 där var vi i dag


puss å kram å godnatt

Kommentarer
Postat av: Elinor

ser ju jättefint ut där inne!!

2008-12-06 @ 10:10:18
URL: http://www.nossposs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0