dan före dopparedan...

snart är det jul igen,
och vi är klara med nästan allt.
julgranen tog vi in förra veckan och den är så vacker.
eftersom ingen gissade rätt på färgerna så blir det tyvärr inget pris till nån =(
men rätt svar var ändå: vit/silver och rosa
med en prinsess krona högst upp. så iår har vi som alfons säger; en prinsess gran =)

sascha är i väg och handlar det sista, lite julöl, lite grönsaker till veg.janssons, garn så att jag kan sticka flera kläder till Kenzo =)
skall ta kort på julafton när han får sin nya snygga tröja som jag stickade.
han blir så läcker!!!

Iallafall...

Kenzo är en riktig stallhund. Han älskar att vara med i stallet och pyssla och jaga hästskit och bråka med geten.
och sen på kvällen när man är klar i stallet så lägger han sig brevid kaminen och värmer tassarna och myser.
gosiga lilla älsklings hunden!!

nä, nu skall jag ut och mocka och julstäda i stallet, skall passa på när Loke sover och Alfons är med Sascha.

kanske uppdaterar mera ikväll.
annars så:
FRÅN OSS ALLA TILL ER ALLA
EN RIKTIGT GODJUL!!

(förresten är det bara jag som vill ha Arne weise tillbaka på julafton i rutan??)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

God jul!!

2008-12-23 @ 17:39:14
Postat av: Elinor

God Jul!!! Tack så mycket för julkortet, blev jätteglad! själv har jag tyvär inte skickat julkort iår... Kram!

2008-12-24 @ 19:03:59
URL: http://www.nossposs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0