städa städa städa...

finns det nått tråkigare än att städa?
ja ja nu är vi iallafall snart färdiga...

P kommer på morgonen och Sascha hämtar honom på stationen.
Skall bli skit kul att träffas det var väl nästan ett år sedan nu.

Sen kommer R med familj på kvällen med flyget.

Och så kommer farfar och farmor på dagen och skall fira lilla mig som faktiskt blir 25 år imorgon fredag den 8/8
jisses vad man blev gammal helt plötsligt =)

men men det blir nog bra....

ungarna sover förhoppningsvis alldelles strax så att jag kan gå ut och fixa lite i stallet.
skall faktiskt ta med mig kameran och ta lite bilder.
så ikväll får ni nog se mitt underbara stall.
Har dock lite dåligt samvete då jag har försummat det lite med att inte städat det på ett tag
men jag har ju två små barn och en massa annat att göra så ha lite överseende, Tack! =)

Nova och Chaplin och Dante och Emil går runt i hagen och bara trivs =)
skönt med semester .
För vem gillar inte semester???

Nä, nu ska jag snart försöka ta itu med ridningen, vill gärna komma igång ganska snart men vi får se.
Jag vill inte heller gå in halvhjärtat i ridningen så det får vänta tills jag har mera tid.
Och det hoppas jag ju få snart,
barnen blir ju större och då finns det mera tid för mig och mina hästar.

Ja ja, nej nu ska jag ut till stallet.

hörs senar i kväll =)

*over and out*

Kommentarer
Postat av: Angelika

GRATTIS PÅ 25ÅRSDAGEN IDAG FREDAG!!!!! =)

2008-08-08 @ 10:20:59
URL: http://melispelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0