jag vann !!

Jag var med i en tävling på
brunkullans blogg ang just the right shoe, och jag vann =)
ja, jag som aldrig vinner nått, men nu gjorde jag det.
*superglad*
Det är en prydnads sko för skosamlare, och jag tror nog att jag kan kalla mig skosamlare med alla mina 10000 skor.
Visserligen ligger de i lådor nu och är ledsna, men så fort det blir lite tid över i vinter så ska jag fixa en skogarderob åt dem så att jag kan titta på dem och de slipper trängas.

Tyvärr så har bilden försvunnit och jag hittar den inte igen =(
men när skon kommer så skall jag ta en bild på den och lägga in den här =)

Detta är ju en prydnads sko, inte av modellen som man kan gå i.
men men man vet ju aldrig med mig,
kanske det snart befinner sig ett par gåbara skor av denna modell i garderoben snart =)









Nä, nu ska jag återgå till Spiderman 2 och godisskålen.

*puss å kram*

Kommentarer
Postat av: Angelika

GRATTIS får ja säga!Den typen av sko hade vart riktigt riktigt snyggt i verkligheten!! Med dom skorna hade man nog verkligen vart askungen =)

2008-09-01 @ 15:05:38
URL: http://melispelis.blogg.se/
Postat av: Zarah

Va roligt att du vann!

2008-09-02 @ 21:10:23
URL: http://zarza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0