fiskelycka & Ikonens 50 års dag...

så nu är det andra dagen i rad som vi vart och fiskat i kougstasjön.
Igår fick vi (jag sascha alfons och loke + candy och mymmlan) 7 fiskar.
Jag fångade 3 st och Sascha fångade 4.
och det var 2 öringar 2 sikar och 3 st aborrar.
mums.
sen var vi ju iväg idag och fiskade med.
vi fick "bara" 2 aborrar.
Jag fick båda =)
Alfons fick en oxå men den var så liten så den släppte vi tillbaka.
det kommer bilder så fort min telefon går med på att skicka mms igen...
suck, denna teknik...

ja ja nu ska vi kolla på film och relaxa lite.

Madonna fyller 50 år idag =)
tänkte bara för er som missat det...
viga kvinna, tänk den som är så fit den dagen man själv fyller 50...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0