fiske...

Idag vart vi och fiska igen i Kougstsjön.
först så vart det helt lugnt, inte ett napp =(
men sen de sista 40 min eller så nappade det för fullt.
Tyvärr tappade Sascha en del men tillsist fick jag en STOR abborre och sen efter en liten stund igen så fick Sascha en nästan lika stor abborre.
så två abborrar i dag med =)


Egna bilder kommer så småningom när min telefon bestämt sig för att skicka mms igen...
när det nu blir... men jag ska ringa telia imorgon och fråga varför den bråkar med mig...
bild på en abborre.


sammanlagt så har vi fått 11 fiskar på 3 dagar och för nån som jag som ALDRIG får fisk så tycker jag att det är ganska så bra =)

nu så ska jag ut till stallet och fixa lite.

*kramar*

Kommentarer
Postat av: Angelika

jag hade själv tyckt att det vart många fiskar för min del med..!Får gratulera er för ett bra fiske =)



I ullared shoppades det en hel del!!Undra vad man hade gjort utan ullared egentligen haha..ett ställe jag älskar..å fanns en hel del vinterkläder till barnen också..Fast blir ju inte den närmste vägen för er iafju..Kram

2008-08-17 @ 21:28:10
URL: http://melispelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0