familjeliv...

sitter här i godan ro, med laptopen på magen, och sitter och slö surfar inne på Familjeliv,
och så lägger siten ner hela tiden!!
det är ju så att man kan bli knäpp!
de måste ju på nått sätt kunna skaffa bättre servrar eller vad f-n det heter.
en sådan välbesökt site kan ju bara inte få för sig att börja jävlas!
*suck*

ja, vad skall jag berätta om idag då?

Jo, Loke har börjat att "prata"
Han säger ba ba ba ba, eller wa wa wa wa eller ma ma ma ma ma.
låter superhärligt när han sitter där och babblar
och så är han väldigt mammig just nu.
vill helst vara i famnen hela tiden och busa.
eller vara sitta i famnen och gosa och kramas.
sådana goa ungar jag har.

finns det nått mera "skoj"?

jo, alfons och jag tog in en del ved idag.
staplade och höll på
så snart är man klart med det oxå =)
fast det tar väl lite tid för det var la en 8 kubik eller nått...
men varmt oxh skönt blir det i vinter iallafall och det lär la behövas nu när man bor i jämtland och här kan det ju bli riktigt kallt.

Bilden är från medeltidsdagen i kaxås:
(detta var även dagen så Loke ställde sig upp första gången, då var han 6 månader så bilden är väl "gammal")


Bild från gästabudet på medeltidsdagen i kaxås!
Alfons är vråååååål hungrig =)

Kommentarer
Postat av: Angelika

jag har också fått ett jädrans spader på familjeliv här ikväll..man har ju nästan lust å kasta datorn åt h*****e för det

2008-08-18 @ 23:01:25
URL: http://melispelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0