en underbar låt...

Vandraren har ingen stans att gå, när han kommit fram till slutet.
Månen färgar alla skuggor blå, han är ensam kvar där ute.
Långt där borta från en enslig gård, lyser värmen ut i natten.
Väcker hungern i hans frusna kropp, som har levt på luft och vatten.

Det gör ont, men gå ändå, du kan alltid vända om.
Det gör ont, men gå ända, du är här och kom hit som en vandrare.

Klockan ringer för en ensam själ, den har lånat röst av döden.
Vill den illa eller vill den väl, när den räknar våra öden.
Sluta tänka det är svårt ändå, du får ta en dag i taget.
Vandraren har ingen stans att gå, om han går vid sista slaget.

Det gör ont, men gå ändå, du kan alltid vända om.
Det gör ont, men gå ända, du är här och kom hit som en vandrare.

Det gör ont, men gå ändå, du kan alltid vända om.
Det gör ont, men gå ända, du är här och kom hit som en vandrare
- vandraren av Nordman -



Vi ska på Nordman den 6 september i Offerdal.
Det skall bli helt underbart!
Alfons har också insett att Nordman är bra, så nu slipper jag lyssna på
drängarna går i skogen
20000000 ggr i bilen när vi ska nånstans.
Han gillar framför allt, vandraren och Djävul eller gud.

Ja, vad händer annars här då?
inte mycket faktiskt.
Hästarna har bytt hage idag till "vinterhagen"
det fanns mera gräs där och då blev de glada =)

Alfons går på dagis och har fått en ny kompis som heter Leo och de är nyinflyttade de med.
Kanke får komma ihåg nästa gång jag träffar Leo´s föräldrar att presentera mig.
Jag glömmer alltid sånt.
Hopplösa mig =P
men Leo´s föräldrar verkar trevliga så på tisdag skall jag få tummen ur och komma ihåg att presentera mig.
Tänk om de nu tycker att jag är världens värsta slyna som vägrar att tala om vad jag heter,
Fast det kanske de vet??
jag hälsar iallafall.
Säger hej och så.
så helt dålig är jag nog inte....
men men, på tisdag då ska jag presentera mig.
håll utkik här så får ni veta hur det går...
kanske glömmer jag vad jag heter...det har ju i och för sig hänt, så....

ja ja, nu ska jag in på tatuerings studiosidan och beställa tid.
eller inte nu, men leta fram nr och sånt så ska jag beställa tid imorgon eller så....

*puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0